Därför skriver jag och ger ut Kärlekslåtar


 Kärlek och God Energi är den varan som vi behöver mest av i världen och särskilt just nu. Det är därför jag gör det jag gör!

Gå gärna in på Soundcloud, ladda ner appen, följ och lyssna på min Flower Power musik där! Jag har 2 konton där och har laddat upp hela min första skiva, Radical Treehugger såväl som många av sångerna från andra albumet, Share a Dream.

Och ja, ta gärna kraft av min musik! Jag tror att det är meningen efter allt det hårda och fokusinriktade arbetet att spela och sjunga in låt efter låt är klart... Att dela med sig utav denna gåva så att Frihetskämparna och kärlekens vänner får glöd till sin kittel, det fyller mig med glädje!

Länk till Snöat in på Dig är här: Festlig mix av Snöat in på Dig! 

 Jag skulle beskriva just detta spår som Pachamamma Rock eller Moder Jords rock, med andra ord.   Följer ni länken vidare kan ni även läsa hur denna låt uppkom, och det på både spanska, svenska och engelska :)

Ha en fortsatt god dag och hoppas att ni berör många hjärtan och sinnen, inklusive er egen med positiva vibbar under dagen!

 <3 <3 <3  //  Derlyflow

Kommentarer