<< Snöat in på Dig >>, Song Release on Valentine's Day weekend

  

Här kan ni höra låten:   Snöat In På Dig

Alla Hjärtans Dags helgen... jag kunde inte ha valt en bättre tid att släppa den här låten på tror jag. Snön ligger mjukt och glittrar på oss där vi går förbi, ett oändligt hav av stjärnor som återspeglar våra djupaste önskningar och livets magi. Ingen snöflinga är lik en annan, det har man ju hört många gånger att forskare har kommit fram till... men man behöver inte vara någon forskare för att se och veta att ingen människa är en annan identisk. Det måste vara det som är likheten mellan snöflingor och människor tänker jag och sedan på min låt, som jag nu precis har släppt... eller iallafall en första version av den. Vad tyckte ni förresten? Otroligt fin i sin råa och samtidigt melodiskt broderade enkelhet tycker jag, efter många timmar i studion, nöjd. Precis som känslan att vara så otroligt intresserad av någon, att en till slut blir förälskad... Förälskelse, det är det som denna låt handlar om. Det är en känsla som har följt mig och varit en stor drivkraft för mig genom åren inser jag nu. Jag tänker inte avslöja vem jag ursprungligen skrev den här låten till, men jag kan säga att det skulle kunna ha varit vilken som helst av de vackra personer som jag har känt så för... Och jag vill tacka de alla, för alla har de har satt igång en våg av förundran över livets storslagenhet och allt det kreativa vi kan göra tillsammans. När känslan har varit besvarad och ömsesidig har vi också åstadkommit otroligt vackra saker tillsammans och jag tänker att det här måste vara meningen med livet och kärleken, att kreéra storslagna ting ihop!

Så jag önskar er alla, mina vänner lycka till i att uttrycka era djupaste känslor för de ni tycker särskilt mycket om, inte bara denna snöbeprydda helg, utan även alla andra dagar på året. Det gäller även familj och vänner. Vänner behöver vi ju alla och kärlek, omtanke, givmildhet och sanning är de saker som vi nu, mer än någonsin behöver sprida i denna tid av ovisshet, krig och allt större inskränkningar i friheten och de mänskliga rättigheterna. Vi har bara varann och det är endast i varandras ögon och stunderna vi får tillsammans att omfamnas på som vi lättast kan snöa in på varann <3... :)

Ja, kommentera gärna här nedan vad ni kände när ni lyssnade på låten och dela gärna med fler!

In English: You are just a daydream away. That could have been the title of my song if it was in English, dear fans, friends and followers. Snöat in på Dig refers to something we can do with snow , in Swedish snöa in means to snow in. So when you ”snow in” to somebody, you are probably really like showing that you like them a lot. It shows, it glows, and I guess that's the point, isn't it?!

And happy Valentine's day, by the way, I hope you're enjoying it together with your loved ones, being sweet and creative together, creating waves of peaceful flow and truth on earth, that's what we most need the most right now in these times of turbulance and our rights being enfringed upon! 

And hopefully my song makes you dream about more lovein the world and may you find the friends to realize grandeous wonderous projects with! 


Derlyflow, 13 februari 2021

Kommentarer

Populära inlägg