2 films about Global Climate Strike and Fridays for Future with Greta Thunberg, March 2019

En inspirationsfilm som jag gjorde inför Global Climate Strike den 15:e mars 2019...
Den lite barnsliga tonen i filmen har kommit till av att jag träffade på en skolklass på t-banan dagen innan... dom barnen som var runt 8 år hade sån härlig energi och var mycket nyfikna till mig och min lilla hund, Mr.Flow! Så jag blev peppad av att börja blogga och fortsätta att Youtubea också :)
Detta för att sprida vetskap om 5 olika frågor som inte bara jag är engagerad i, utan även många av mina vänner och bekanta, inklusive Greta Thunberg, som ju också kämpar för Omställning. 

Här kommer en film på engelska från själva Global Climate Strike den 15 Mars....

https://youtu.be/jzqWdeswvSs

Kommentarer

Populära inlägg