Planka.nu ägnar sig åt Cancel Culture, dvs. Utfrysning, uteslutning och diskriminering på grund av annorlunda åsikter i demokratifrågor

Här är några bilder på min tid i Planka.nus aktivistgrupp som i sin kärna tyvär består av översittare som gärna bestämmer äver andra hur och vad de ska tycka och tänka om saker och ting. Dessa personer är inte med på bild här. De ni ser är kompisar som jag skaffat mig under tiden på organisationen:


Här redigerar jag en video från resan till Almedalsveckan på Gotland till Planka.nus Youtubekanal samt även min, Derlyflow Yo! Det blev minst 3 resor och konferenser där jag stod som representant för Planka.nu. 
Min fina hund Flow agerade ofta modell och förebild åt Planka.nu. De mister honom nu...

Följ länken nedan för att komma till min 1a podcast som handlar om utfrysning, uteslutning och diskriminering i organisationen Planka.nu. 

https://soundcloud.app.goo.gl/HS7fN


 Är det ok att utesluta en person för att de har varit på Tusenmannamarschen? Är det ok att använda sin makt för att sparka ut en medlem ur en organisation som jobbar för att förbättra samhället på något sätt genom att frysa och mobba ut dem? Lyssna på första avsnittet av min nya poddradio för att förstå vad som har hänt. Dessa översittare behöver veta att de har gjort fel, så tveka inte att som Frihetskämpe höra av dig till dem och ge de en känga!!!

Mejl till Planka.nu : 

sthlm@planka.nu

Telefon nummer: 0722-85 18 72

 ✊☺️🎶💚💙❤️💛✨👢🎺

Med en mod och kärlekskram, 

Derlyflow 

nedan följer en skriftligåterberättelse av vad som har hänt, med foton som bevis. Om du vill höra ljudliga bevis såsom samtalet mellan mig och Planka.nus Anna Nygård som ringde den 2a maj i år för att berätta om uteslutningen, så lyssna på Poddradioavsnittet!


Nedan kommer screenshots från mejlkonversationen med Planka.nu under tiden att de uteslöt och mobbade ut mig. Tyvärr fick jag till en början inte de första mejlen där Anna Nygård strax efter Tusenmannamarschen som ju hölls den 6e mars med Frihet Sverige, startade tråden med ett mejl som innehöll ämnesraden "Omöjligt att ha Konspirationsföreträdare för Planka". för då hade jag direkt svarat och försökt försvara mig själv, reda ut saker och ting. När jag väl hade läst mejlen, efter samtalet den 2a maj förstod jag att detta lilla men ändå betydelsefulla aktivistgäng, med Christian Tengblad och Anna Nygård som sina ledare, hade vinklat ihop sig emot mig och hade bestämt sig för att utesluta mig, utan vidare samtal i grupp. Vid det laget hade en av dessa personer även tagit upp förslaget att göra ett officiellt uttalande där de tog avstånd ifrån mig, en så kallad uthängning med andra ord. Dessa personer förstod att det var dumt att göra så då jag i min tur vände in med att jag också kunde vända mig till alternativ media med samtalet mellan mig och Anna Nygård som grund. Då ville de absolut inte ha kontakt med mig. Jag var inte välkommen på nästa möte då de inte var villiga att diskutera dessa frågor med mig sades det. Min vän Zacharias Andersson, som också hade varit med på Tusenmannamarschen var dock välkommen på mötet. Han kunde sedan berätta för mig att de inte hade en formell och "enhällig omröstning om att utesluta mig" som Christian Tegnblad hade skrivit till mig i efterhand. Christioan Tegnblad hade alltså ljugit mig rakt upp i ansiktet per mejl om detta, något som ytterligare gjorde mig djupt besviken och ledsen. Nedan följer screenshotsen på våra konverstioner per mejl:   







Kommentarer