Flow, vägen till Bättre Hälsa och Välmående




Jag började blogga egentligen för 3 år sedan, via min hemsida på wordpress där jag bl.a. delar med mig utav mina erfarenheter av att varit med i tv-tävllingen <<Talang>> sam några konstnärliga tankar jag har kring mitt skapande. Min inriktning var och är i första hand och mat, hälsa, musik och välmående. Den bloggen som nu har fått namnet "Flow-food, Music and Movement" finns kvar och har fått nytt liv nu iochmed att jag på allvar har börjat sätta mig in i frågan om gifter i maten, nyttig och onyttig mat och inte minst vår väg till bättre hälsa och välmående. I det här inlägget länkar jag till mitt senaste inlägg på min första blogg som handlar om mitt val att inte mer köpa oekologiska apelsiner utan satsa på hälsan och miljön genom att välja ekologiskt. Jag hoppas att jag  och forskningen som finns inom detta ämne, kan inspirera dig till att göra detsamma... :)
Dessutom kan jag denna vår och sommar erbjuda Cirkel i Magdans med orientalisk inriktning, som ju är min specialitet för att komma i form, både för magen och för hela kroppen... det i kombination med miljösmart mat, bringar Flow... mer om detta här och på Youtube-videon längst ned... 

Giftiga apelsiner chockerar men det finns bättre alternativ!

min hemsida och första blogg, som även erbjuder catering med musikalisk show:

Flow-food, Music and Movement

en video där jag berättar mer:

Min och min mages resa till större och större välbefinnande


Kommentarer